Novi vizuelni identitet Lav piva

*

Kompanija Carlsberg Srbija, nakon opsežnog istraživanja, odlučila je da vodeći brend LAV pivo potrošačima ponudi novi vizuelni identitet.
Ovim povodom, kompanija Carlsberg Srbija, organizovala je jedan od najoriginalnijih pivskih događaja u Srbiji i regionu, koji je okupio skoro 2.000 građana, ljubitelja piva i zabave. Ovaj jedinstveni događaj organizovan je sa ciljem da se na autentičan način pruži podrška novom vizuelnom identitetu brenda uz učešće što većeg broja ljudi.Kompanija Carlsberg Srbija, nakon opsežnog istraživanja, odlučila je da vodeći brend LAV pivo potrošačima ponudi novi vizuelni identitet. Za LAV pivo, ovo je do sada jedna od najvećih i najznačajnijih promena od 1892. godine kada je osnovana pivara u Čelarevu i deo je velike kampanje koja će svim pivopijama u Srbiji doneti još mnogo nezaboravnih iznenađenja. Nov način komunikacije i vizuelni identitet pružiće potrošačima mnogo više od očekivanog. Novi LAV će za sve prave LAVove u srcu pokrenuti mnoga važna pitanja, učiniće momente iz svakodnevnog života lepšim i ohrabriti ljubitelje piva da “rade kako misle i žive kao lavovi!” Zahvaljujući kontinuiranom i velikom uspehu u poslednjih nekoliko godina, postojanosti u kvalitetu i značajnim inovacijama koje su sledile jedna za drugom, LAV je postao sedmi najveći lokalni brend u okviru Carlsberg Grupe u Evropi. Zahvaljujući pažljivo pripremljenoj strategiji, kompanija planira da u narednom periodu nastavi napredak LAV brenda na tržištu i da udvostruči zaradu pre kamata i oporezivanja i na taj način zabeleži porast tržišnog učešća ovog brenda za po 2 procentna poena godišnje u naredne tri godine. Kao deo poslovnih planova, za početak leta Lav priprema još nekoliko značajnih inovacija, potpuno novih na tržištu piva u Srbiji. Pored novog vizuelnog identiteta,
LAV pivo će uskoro biti dostupno u 0,4l nepovratnoj staklenoj ambalaži, novoj vrsti ambalaže ponuđenoj po tržišnoj ceni prihvatljivijoj za potrošače. Ova ambalaža je potpuni novitet na srpskom tržištu piva.
Druga LAV inovacija odnosi se na specijalno proširenje portfolija s ciljem da se potrošačima pruži osveženje u najtoplijim letnjim danima.
Krajem aprila, LAV će predstaviti nove ukuse LAV Twista: pomorandža i grejpfrut.
Sve aktivnosti koje će uslediti u narednom periodu rezultat su kompanijske odluke da se naročito fokusira na potrebe kupaca. LAV će bez sumnje biti i dalje odan fudbalu, a jedna od novosti je i sponzorstvo TV prenosa Evropskog prvenstva u fudbalu EURO 2012.     

*
Design by WEB LAB   *                                                 Copyright © 2011 Kupac.rs Sva prava zadržana.
* * * * *